niedziela, 4 sierpnia 2013

Projekt denko: kwiecień - lipiec 2013

Lubię o siebie dbać. Zwyczajnie lubię. I nie jest to bynajmniej maniakalne podejście do tematu, posiągające za sobą drastyczne konsekwncje. Oprócz zdrowego, racjonalnego sposobu żywienia i aktywności fizycznej jestem również fanką różnego rodzaju kosmetyków. Kupuję je z wielką pasję, testuję, próbuję, do ulubionych wracam. Przypuszczam, że wśród nas znajdzie się wiele osób, które uwielbiają próbować różnych nowości, jak i wielu, którzy bynajmniej nie chcą być królikami doświadczalnymi. Dziś zaprezentuję wam kosmetyki, które zużyłam do końca na przłomie kwietnia - lipca. Być może wśród nich znajdzie się jakiś wasz ulubieniec :-) 





Zabawy z wodą i...

1. Mydła:

Mydełko różane firmy Barwy Natury
Gramatura: 200 g 
Cena: ok. 8 zł w drogerii Rossmann

Opinia producenta: Mydło powstału w oparciu o recepturę, której tradycja sięga 1949 r. Baza mydła została pozyskana z naturalnego oleju palmowego, co zapenia niezwykłą delikatność w pielęgnacji skóry. Głównym składnikiem mydła jest ekstrakt z dzikiej róży, działa antyseptycznie i tonizująco. Masło shea gwarantuje nawilżenie i ochronę przed wysuszeniem. Mydło zostało przebadane dermatologicznie. Produkt nie był testowany na zwierzętach.

Moja opinia: Swego czasu żele do twarzy jak i żele pod prysznic zastąpiłam mydłami. Na pierwszy ogień poszło właśnie to mydełko. Zapach był ładny, różany, choć jak dla mnie za mało intensywny. Produkt bardzo wydajny, nie podrażanił twarzy, dość dobrze radził sobie z brudem oraz makijażem, choć oczywiście okolice oczu omijałam wielkim łukiem. Bardzo spodobał mi się jego skład, jednak mydełko samo w sobie nie zachwyciło mnie niczym szczególnym. Dość wydajne. Ogólnie polecam. 

Mydełko błotno - solne z Morza Martwego firmy White Flowers Experience
Gramatura: 100 g
Cena: ok. 6 zł  w drogerii Rossmann

Opinia producenta: Mydło produkowane tradycyjną metodą z najwyższej jakkości naturalnych surowców. Zawiera unikalną kompozycję błota i soli z Morza Martwego bogatych w magnez, potas, wpań, żelazo, bromki, siarczany, węgalny i inne mikro i makroelementy. Zawarte w soli i błocie Morza Martwego odzanzcają się wyjątkowo dobroczynnym działaniem na człowieka.

Moja opinia: Mydełko kupiłam ze względu na skład. Producent obiecał delikatne mycie, głębokie oczyszczenie i poprawę kondycji skóry. Faktycznie mydełko dobrze radziło sobie z myciem twarzy, zawarte w nim drobinki delikatnie peelingowały skórę, przez co była miękka i gładka. Bardzo podrażniało jednak oczy, więc trzeba było niezwykle uwarzać. Przyejmny zapach. W ostatecznym starciu wychodzi na + .


2. Żele i peelingi

Peeling do ciała z leczniczą solą Iwonicką firmy Iwoniczanka (HIT!)
Gramatra: 280 g 
Cena: ok. 24 zł w drogerii Rossmann

Opinia producenta: Peeling zawierający drobno mieloną leczniczą sól iwonicką doskonale oczyszcza i wygładza naskórek, pobudza mikrokrążenie, co ułatwia odnowę skóry. Dzięki zawartości oleju słonecznikowego i wosku pszczelego przyjemnie natłuszcza nie dopuszczając do wysuszenia naskórka. Przygotowuje skórę na przyjęcie aktywnych składników pozostałych kosmetyków.

Moja opinia: W pełni podpisuję się pod opinią producenta. Peeling jest niezwykle nawilżający i wapniale oczyszający. Po jego użyciu skóra jest naprawdę wspaniała. Podobała mi się również jego konsystencja. Nie za gęsta, ale nie przepływała przez palce jak niektóe peelingi. Jeden z moich peelingowych faworytów, do którego z chęcią wrócę.

Żel pod prysznic Raspberry & Vanilla Milk Original Source (HIT!)
Gramatura: 250 ml
Cena: ok. 10 zł 

Opinia producenta: Dojrzałe soczyste maliny połączone ze słodyczą wanilii tworzą nawilżający żel pod prysznic. Jego zaskakujący zapach zamieni rutynowy prysznic w codzienną przyjemność. 

Moja opinia: Faktycznie żel pachnie obłędnie. Uwielbiam wszystkie rodzaje zapachów i przerobiłam ich naprawdę wiele, jednak ten jest fenomelnalny. Intensywny zapach i kremowa konsystencja sprawiają, że kąpiel jest bardzo, ale to bardzo przyjemna!

Żel pod prysznic z olejkiem pomarańczowym firmy Cien 
Gramatura: 300 ml
Cena: ok. 5 zł / dostępny tylko w Lidlu

Moja opinia: Jak dla mnie żel wydaje się być zbyt rzadki. Wolę gęstsze kompozycje, zapach przyjemny, wydajny. Nie wyróżnia się niczym szczególnym, choć za tę cenę warty zakupu. Kupiłam go ponieważ zapomniałam zabrać swojego na wyjazd, sprawdził się. 

Body scrub Deep Woods Discover Colombia firmy Oriflame
Gramatura: 200 ml
Cena: ok. 15 zł (Oriflame)

Opinia producenta: Scrub wygładza skórę i nadaje jej aromatyczny zapach

Moja opinia: Piękny zapach! Jestem niepoprawnym kolekcjonerem niepowtarzalnych zapachów, ten zdecydowanie taki jest! Dobrze oczyszcza skórę, jednak nie skusiłabym się na niego poraz drugi ze względu na niezbyt korzystny skład, raczej nie nadaje się dla fanek kosmetyków na bazie naturalnych składników.

Żel do golenia dla kobiet Gillette Satin Care with a Touch of Olay
Gramatura: 200 ml
Cena: ok. 20 zł (w promocji w SuperPharm - ok. 13 zł)

Opinia producenta: Satin Care with touch of Olay z masłem shea jest stworzony specjalnie dla suchej skóry. Specjalna formuła zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci podczas golenia. Nawilżenie podczas golenia pozostawia Twoją skórę niesamowicie gładka i miękką. Dla osiągnięcia lepszych rezultatów używaj z maszynkami Gillette Venus. 

Moja opinia: Ten żel nie zaskoczył mnie niczym nowym. Zwyczajnie lubię go jak wszystkie z firmy Gillete, które u mnie sprawdzając się znakomicie! Są wydaje, ale nienależą do najtańszych.


Mokra włoszka...

3. Pielęgnacja włosów:

Szampon do włosów z olejkiem arganowym  firmy Phytorelax
Gramatura: 250 ml.
Cena: ok.50 zł (w TK Maxx - ok. 30 zł)

Opinia producenta: Idealny do najbardziej suchych i zniszczonych włosów. Nadaje im natychmiastową miękkość, elastyczność i blask. Obecność w formule olejku arganowego sprawia, że włosy są głęboko odżywione, chronione przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, miękkie i pełne blasku.

Moja opinia: Szampon ten zakupiłam na fali mody na olejek arganowy. Wyszperałam go w sklepie TK Maxx, nigdy wcześniej na niego nie trafiłam, jednak nie zachwycił mnie. Moje włosy po umyciu nie były nadzwyczaj miękkie i nie układały się zbyt dobrze. Szampon miał za zadanie odbudowę i nadanie objętości. Nie zauważyłam jakiś spektakularnych zmian na mojej głowie, w dodatku nie okazał się wydajny. Szbko go skończyłam i raczej nie powtórzę tego zakupu. Być może skuszę się na coś innego z tej firmy, tym bardziej, że pozostałe produkty wydają się być dość interesujące. Można je znaleźć na stronie: www.harboritalia.it.

Organiczny szampon do włosów z serii Yes to Carrots (HIT!)
Gramatura: 425 ml
Cena: ok. 50 - 60 zł w drogerii Sephora

Opinia producenta: Delikatny szampon do codziennego stosowania. Nie tylko ciało zasługuje na intensywne odżywienie kosmetykami Yes To Carrots, włosy także. Szampon z sokiem z marchewki mikroelementami i minerałami z Morza Martwego nadaje każdego rodzaju włosom miękkość, odżywienie i wspaniały zapach.

Moja opinia: Ten szampon to zdecydowany hit i No 1 w mojej pielęgnacji włosów! Jest niesamowity! Pomimo, że przetestowałam już naprawdę wiele szamponów z niższej i wyższej półki, żaden nie równał się z tym! Moja włosy po nim były niesamowicie gładkie, miękkie, lśniące. Marzenie! Do tego pięknie pachnie i jest niezwykle wydajny. Na początek cena może nieco odstraszać, ale w przeliczeniu na miesiące, przez któe go używałam wydaje się być to naprawdę niedużo! Zakupiony w drogerii Sephora. Bardzo polecam nietylko fankom kosmetyków na bazie naturalnych składników, ale wszystkim! Warto wypróbować! Skład szaponu jest fantastyczny, znajdziemy w nim m.in. olej migdałowy, wyciąg z oliwek, sok z dynii, ekstrakt ze słodkich ziemniaków, ekstrakt z melona, ekstrakt z pomarańczy i wiele innych cennych składników.

Organiczna odżywka do włosów z serii Yes to Carrots (HIT!)
Gramatura: 425 ml
Cena: ok. 70 - 80 zł w drogerii Sephora

Opinia producenta: Delikatna odżywka do codziennego stosowania. Odżywka ta dałaby radę każdej niesfornej grzywie, nawet najbardziej zniszczonym włosom przywracając im blask i miękkość dzięki mieszaninie błota z Morza Martwego, słodkich ziemniaków, dyni, melona i pomarańczy, a wszystko rozkosznie ekologiczne. 
Moja opinia: Absolutny hit podobnie jak szampon! W duecie stanowią niezastąpiony włosowy must have! Żadna odżywka nie działała na moje włsoy tak fantastycznie! Mogę ją porónać jedynie do maseczek na włosy z Wax! Gęsta ale zupełnie nie obciąża włosów. Po umyciu włosy były puszyste, miękkie, lśniące. Aż chciało się ich dotykać! Skład i wydajność dokładnie jak szampon.

Szampon do włosów bez silikonów Biotyna i Kofeina firmy Alterra
Gramatura: 200 ml
Cena: ok. 7 zł - cena promocyjna w drogerii Rossmann

Opinia producenta: Do produkcji szamponu kofeinowego Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości - wartościowa kompozycja substancji czynnych zprowitaminą B5 i biotyną pielęgnuje włosy, które stają się sprężyste i piękne. Pobudzające kofeina i nasiona guarany zapewniają dodatkową dawkę witalności i gęstości - od nasady aż po same końce. Włosy sprawiają wrażenie wyraźnie bardziej wytrzymałych.

Moja opinia: Ogólnie szampon nie wzbudził we mnie zachwytu. Kupiłam go ze względu na miłość do innych kosmetyków tej firmy, jednak w moim wypadku szampon ten był jednak niezbyt trafionym zakupem. Drugi raz raczej nie wyląduje w moim koszyku ;-)



Umyj buzie kochany łozbuzie...

4. Żele do mycia twarzy 

Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy Vichy Normaderm (HIT!)
Gramatura: 400 ml (kupione w cenie 200 ml)
Cena: ok. 35 zł/200 ml - cena regularna w drogerii Superpharm

Opinia producenta: Żel oczyszcza z nadmiaru sebum oraz zanieczyszeń bez wysuszania skóry. Skóra jest oczyszczona, świeża i pełna komfortu.

Moja opinia: Nic dodać, nic ująć. Ponadczasowy hit! Zużyłam już kilka opakowań tego żelu, później zaczęłam eksperymentować, jednak już poluję na promocję, aby wykupić zapas. Jest niezaprzeczalnie najlepszym żelem do mycia twarzy jaki kiedykowlwiek wylądował na półce w mojej łazience! Nieprzyzwoicie wydajny. 400 ml wystarczyło mi na ponad pół roku przy bardzo rozrzutnym stosowaniu. Polecam bez dysksji :))

Rozjaśniający żel do mycia twarzy z wyciągiem z miłorzębu japońskiego i bio-winogron firmy Lavera
Gramatura: 100 ml
Cena: ok. 30 zł lista sklepów dostępna jest na stronie www.lavera.com.pl 

Opinia producenta: Stosuj go do mycia i demakijażu cery mieszanej skłonnej do zanieczyszczania się. Za pomocą specjalnej receptury opartej na składnikach ekologicznych zmniejszysz pory i zadbasz o szlachetny wygląd skóry. Wmasuj w skórę i spłucz ciepłą wodą. Używaj do codziennej pielęgnacji. Zaletą kosmetyku jest to, że stosujesz na skórę zawarte w żelu naturalne składniki roślinne pochodzące z upraw ekologicznych, kontrolowanych dzikich zbiorów i z własnej produkcji. 

Moja opinia: Żel dość dobry, bardzo lubię kosmetyki na azie naturalnych kosmetyków, a opinia Aliny z blogu alinarose przekonała mnie do kosmetyków tej firmy. Nie ma się za bardzo do czego przyczepić, choć na pewno w moim przypadku nie był tak skuteczny przy zmywaniu makijażu jak Vichy. Dość wydajny, zapach bardzo delikatny, niemalże niewyczuwalny. Nie zauważyłam różnicy w rozjaśnieniu mojej twarzy.


5. Kremy do twarzy:

Nawilżający krem do twarzy firmy Avene, wersja Legere (lekka formuła) (HIT!)
Gramatura: 40 ml
Cena: 59 zł promocyjna cena w drogerii w SuperPharm

Opinia producenta: Avene Hydrance Optimale Legere krem nawilżający dla skóry mieszanej i tłustej o lekkiej konsystencji jest przeznaczony dla skóry wrażliwej- mieszanej ze skłonnością do przetłuszczania się. Ma bardzo przyjemną konsystencję, świeży zapach i higieniczne opakowanie (tubka). Krem szybko się wchłania i napina delikatnie skórę.

Moja opinia: Mój hit! Wykończyłam już kilka opakowań tego kremu, a po skuszeniu się na inne kremy, wraca do niego z wielkim napisem "przepraszam". To najlepszy krem jaki miałam! Pomimo lżejszej formuły, wspaniale nawilża, szybko się wchłania, sprawia, że skóra wygląda o wiele lepiej. Świetnie nadaje się pod makijaż. Niezwykle wydajny. 

Koncentrat Aktywujący Młodość Genifique firmy Lancome (HIT!)
Gramatura: 1 ml
Cena: Darmowa próbka (315 zł / 30 ml) otrzymałam ją w drogerii Sephora

Opinia producenta: Przywraca on aktywność genów i pobudza produkcję protein młodości. Kropla po kropli skóra odradza się. Wibrująca młodością skóra wygląda jakby była rozjaśniona od wewnątrz - staje się oszałamiająco promienna. Wystarczą 2-3 krople. Już po godzinie zaczyna się odradzać, budzi się jej młodość, a po 7 dniach młodzieńczy wygląd skóry zostaje przywrócony: jest ona miękka i aksamitna w dotyku. Napięcie skóry jest zaskakująco równe, a jej powierzchnia wspaniale wygładzona.

Moja opinia: Choć testowałam tylko próbkę jestem bardzo zadowolona. Koncentrat jest niezwykle wydajny i już po jednym stosowaniu poprawia stan naszej skóry. Po nałożeniu przed snem, obudziłam się i zobaczyłam w lustrze wypoczętą, gładką twarz. Wadą niewątpliwie jest niebagatelna cena!

Krem do twarzy All Day All Year anti - age firmy Sisley
Gramatura: 4 ml
Cena: Darmowa próbka, otrzymałam ją w drogerii Sephora

Opinia producenta: Wyraźnie jędrniejsza, młodsza i bardziej jedwabista skóra oraz promienna i rozświetlona cera. Bardzo skuteczna kompleksowa formuła odmładzająca, dostarczająca skórze substancji niezbędnych do zachowania pięknego i młodego wyglądu. Sisleÿa Global Anti-âge to silnie działający, odbudowujący, stymulujący i restrukturyzujący kompleks ekstraktów roślinnych (kwas ursolowy, fitostymuliny, Shii Také, olejki eteryczne, itp.), witamin i pierwiastków śladowych niezbędnych do skutecznego metabolizmu komórek, odnawiania się komórek i wymiany międzykomórkowej.

Moja opinia: Oczywiście stosując 4ml próbkę nie można powiedzieć o kosmetyku zbyt wiele, jednak po kilku użyciach nie zauważyłam spektakularnego działania kremu. Niewątpliwie jest wydajny, być może przy dłuższym stosowaniu spełni swoją rolę.


Pielęgnuj duszę i ciało...

6. Kosmetyki do pielęgnacji ciała:

Serum Intensywnie Wyszczuplające + Ujędrniające z serii Slim Extreme 3D Spa! firmy Eveline (HIT!)
Gramatura: 250 ml
Cena: ok. 14 zł w drogerii Rossmann / SuperPharm

Opinia producenta: Innowacyjna formuła Serum Intensywnie Wyszczuplającego Slim Extreme 3D, opracowana w laboratorium Eveline Cosmetics została mocno wzbogacona w składniki aktywne, dzięki czemu błyskawicznie modeluje sylwetkę. Zawarty w kosmetyku i opracowany wyłącznie w celu rzeźbienia i ujędrniania ciała kompleks Lipocell-Slim® i L-karnityna przyspieszają metabolizm, efektywnie redukując podskórną tkankę tłuszczową.

Moja opinia: Kocham kosmetyki wyszczuplające do ciała Eveline! Z tym serum było podobnie. Bez dwóch zdań jest rewelacyjne, przemawia do mnie również niezwykle niska cena za niezwykle wysoką jakość. Kosmetyk jets bardzo wydajny, ładnie pachnie i dawał uczucie przyjemnego, bardzo lekkiego chłodzenia, zwłaszcza po użyciu peelingu. Oczywiście od samego kremu nie schudniemy, jednak moja skóra jest dość napięta, pomimo kilku kilogramów za dużo, mój cellulit jest prawie niewidoczny. Polecam serdecznie!

Oliwka pielęgnacyjna z ekologicznym olejkiem migdałowym Bio firmy Hipp (HIT!)
Gramatura: 200 ml
Cena: ok. 14 zł w drogerii Rossmann

Opinia producenta: Zawiera tylko naturalne olejki - w tym olejek migdałowy BIO - co sprawia że jest szczególnie wartościowa. Oliwka służy do pielęgnacji skóry, łagodnego oczyszczania okolic pieluszkowych oraz masażu niemowląt. Bez oleju mineralnego, stworzona aby zminimalizować ryzyko alergii. 

Moja opinia: Kocham ten olejek ponad wszystko! Jest rewelacyjny! Skóra po nim jest naprawdę gładka niczym pupcia niemowlaka, pomaga walczyć z problemami skórnymi typu otarcia, rany - sprawia, że szybciej się goją. Niesamowicie pięknie pachnie jednocześnie niepachnąc. Szybko się wchłania, nie pozostawia długo tłustego filmu na ciele, łagodzi podrażnienia. Niezwykle delikatna. Gdybym miała wybrać jeden kosmetyk bez którego nie mogłaym się obejść, to prawdopobnie byłby to ten olejek! Zużyłam już kilka dobrych opakowań, a na półce w łazience wykańczam następne opakowanie :)))

Olej kokosowy z Biochemii Urody (HIT!)
Gramatura: 50 ml
Cena: 10,50 zł w sklepie internetowym www.biochemiaurody.com

Opinia producenta: Naturalny, nierafinowany olej, który w temp. pokojowej ma postać białego, miękkiego masła o intensywnym, smakowitym zapachu kokosowym. Polecany do pielęgnacji włosów, zapewniając odbudowę, nawilżenie i ochronę włókna włosa. Ze względu na własności emoliencyjne, odpowiedni jako nawilżacz do cery suchej i łuszczącej się. Właściwości antybakteryjne, przeciwgrzybicze i antyspetyczne, czynią naturalny olej kokosowy odpowiednim również jako dodatek w pielęgnacji cery trądzikowej i łojotokowej.

Moja opinia: Kolejnym must have w mojej łazience po olejku z Hipp jest właśnie olej kokosowy. Ten Z Biochemii Urody był wyjątkowo dobry, nie zastygał na zbitą masę ani nie zmieniał się w oleisty specyfik. Pachnie obłędnie (kocham kokos pod każdą postacią!!!). Wspaniale wygładzał skórę, pozostawiając wspaniały zapach na ciele przez długie godziny. Polecam!

Masło do ciała Olej Arganowy i Figi firmy Green Farmacy (HIT!)
Gramatura: 200 ml
Cena: ok. 12 zł w drogerii Natura

Opinia producenta: Aromatyczne, lekkie masło do ciała, wspaniale pielęgnuje skórę, przywraca jej naturalną miękkość i elastyczność. Cenny olej arganowy, płynne złoto Maroka, bogaty w NNKT i substancje przeciwrodnikowe, opóźnia starzenie się skóry. Poprawia jej nawilżenie, elastyczność i odżywienie. Wraz z ekstraktem z owoców figowca sprawia, że skóra jest gładka, jędrna i przyjemna w dotyku. Masło nadaje ciału przyjemny, delikatny zapach. 

Moja opinia: Pierwsze co mnie urzekło to zapach. Piękny, świeży, chciałoby się zjeść ten kosmetyk! Po drugie niewiarygdnie cudowna konsystenacja prawdziwego masła, gęsty, zbity a jednocześnie świetnie się rozsmarowuje. Fantastycznie się wchłania. Same plusy! W dodatku jest bardzo wydajny i cena jest niezwykle przystępna!


Olejek do ciała limonka i oliwka firmy Alterra (HIT!)
Gramatura: 100 ml
Cena: ok. 12 zł w drogerii Rossmann

Opinia producenta: Olejek do ciała Limonka i Oliwa - ożywiająca i intensywna pielęgnacja - lepsza receptura z wysokiej jakości Bio - olejami roślinnymi*. Alterra rewitalizujący olejek do ciała o zapachu limonki i nawilżającym aloesem* daje nową energię. Poprzez cenne ekstrakty z aloesu* skóra nabiera naturalnego nawilżenia. Olej z limetki pobudza zmysły. Starannie dobrane oleje roślinne, takie jak olej migdałowy, olej z pestek winogron i olejek jojoba* utrzymują skórę intensywnie nawilżoną. Oliwa z oliwek* i olej pomarańczowy zapewniają dodatkową porcję pielęgnacji. Pozwól sobie rozkoszować się tym zapachem. 
* Z kontrolowanych upraw ekologicznych.

Moja opinia: Niezwykle dobry olejek, zresztą jak pozostałe z tej firmy. Piękny zapach, fantastyczny skład. Świetnie się wchłania. Sprawia, że skóa staje się gładka, miękka i miła w dotyku. Świetna cena za wysoką jakość. Zakochana w olejkach tej firmy serdecznie polecam!

Rajstopy w sprayu Airbrush Legs firmy Sally Hansen (HIT!)
Gramatura: 75 ml
Cena: ok. 50 zł (cena regularna), ok. 32 zł w promocji w SuperPharm

Opinia producenta: Fluid w spray'u Sally Hansen to preparat opracowany z myślą o nogach. Jest jak rajstopy w spray'u. Nogi wyglądają wspaniale, są gładkie i seksowne, nie tracąc przy tym uczucia lekkości i swobody - nawet w upalne dni. Bez skazy, bez zarzutu, zdrowo wyglądające nogi: jedwabne w dotyku i optycznie wyszczuplone. Fluid w spray'u zawiera puder oraz cząsteczki jedwabiu. Dodatkowo został wzbogacony witaminą K, która łagodzi występowanie żylaków, siniaków i blizn. Po wyschnięciu Fluid w spray'u nadaje efekt przypominający pończochy. Produkt dostępny w czterech odcieniach: jasny, naturalny, jasny brąz i ciemny brąz. 

Moja opinia: REWELACJA!!! Początkowo byłam dość sceptycznie nastawiona do tego wynalazku. Wydawało mi się, że coś takiego nie zadziała a już na pewno narobi okropnych plam. Teraz nie mogę się z nim rozstać i namiętnie kupuję kolejne opakowania! Fantastyczny kosmetyk! Ja spotkałam się z 3-stopniową gamą kolorystyczną. Nie dość, że spray nie robi plam, to na dodatek opala i wyrównuje koloryt, a także sprawia, że nogi są miękkie i wyglądają zgrabnie. MUST HAVE!

Olejek do masażu Antycellulitowy firmy Green Pharmacy (HIT!)
Gramatura: 200 ml
Cena: ok. 13 zł w drogeriach Natura

Opinia producenta: Przeznaczony specjalnie do masażu miejsc szczególnie narażonych na powstawanie `skórki pomarańczowej`. W wyniku masażu skóra staje się bardziej wygładzona i napięta, następuje redukcja cellulitu. Składniki aktywne: olejek migdałowy, olejki eteryczne limonki, lawendy, jałowca i cyprysu. Olejek migdałowy zapewnia idealny poślizg dłoni w trakcie całego zabiegu masażu co pozwala na głęboką penetrację składników aktywnych. Olejek eteryczny cyprysu regulując gospodarkę płynami oraz poprawiając krążenie krwi wspomaga walkę z cellulitem. Olejek eteryczny jałowca aktywizuje mikro krążenie krwi i trofikę tkanek co przyspiesza wygładzenie powierzchni skóry. Olejki eteryczne lawendy i limonki sprzyjają regulacji przemiany materii, stymulują procesy zamiany tłuszczu w energię przez co polepszają kształt sylwetki. 

Moja opinia: Podobnie jak masło do ciała z tej firmy tak i ten olejek ma piękny, świeży, ziołowy zapach. Pachnie ziołami, ale nie jest to nachalny zapach jak często bywa przy kosmetykach aptecznych. Świetnie się wchłania, wydajny. Ładnie napina skórę. Minusem jest opakowania, przy aplikacji kosmetyku na dłoń wycieka nieco za dużo olejku.


Dezodorant w kulce o zapachu rumianku i zielonej herbaty firmy Crystal essence
Gramatura: 50 ml
Cena: ok. 17 zł w drogerii Rossmann

Opinia producenta: Ciesz się mocą naturalnego dezodorantu na bazie soli mineralnych w kulce! Komfortowa i bezpieczna forma roll-on'u pozwala aplikować dezodorant gdzie tylko chcesz począwszy od pach, poprzez klatkę piersiową, aż po wewnętrzne strony ud, a nawet stopy! Dodatkowo aromat rumianku pozwala uwolnić stres, a nuta zielonej herbaty wprowadza dobry nastrój. Pozbądź się nieprzyjemnego zapachu i ciesz naturalnym działaniem dezodorantu Crystal.

Moja opinia: Jak dla mnie jest to troszkę nijaki kosmetyk. Niy pachnie, ale nie pachnie. Niby chorni przed potem, ale nie do końca. Na pewno jest łagodny, nie podrażnia. Wydajny. 


Więc chodź pomaluj mój świat...

7. Kosmetyki kolorowe:

Podkład do twarzy flower perfection firmy Bourjois (HIT!)
Gramatura: 30 ml
Cena: ok. 56 zł, cena regularna z drogeriach Rossmann / SuperPharm

Opinia producenta: Dzięki ultralekkiej formule fluidu, podkład Flower Perfection przedłużający młodość skóry, wyrównuje koloryt skóry i tuszuje niedoskonałości. Jedwabista konsystencja nadaje skórze niesamowitą miękkość. A ponieważ piękna cera wymaga ochrony, dodano filtr SPF 15, aby ochronić młodość komórek. Gładka i piękna cera - taki efekt będzie trwał aż przez 16 godzin! Wzbogacono go w wyciąg z dzikiej azalii, który jest odporny na najbardziej ekstremalny klimat i ceniony za jego właściwości regeneracyjne. Formuła podkładu Flower Perfection przedłużająca młodość skóry jest chroniona przez szklany flakon, który ułatwi Ci wybór właściwego odcienia! Aż sześć odcieni dla każdej karnacji! 

Moja opinia: Rzeczywiście jak dla mnie jeden z lepszych podkładów jakie miałam okazję testować, tym bardziej, że w tej kwestii jestem bardzo wymagająca. Przyjemny w użyciu, nie za rzadki, nie za gęsty. Ładnie kryje, nie zapycha porów, utrzymuje się na twarzy przez wiele godzin bez poprawek, choć na pewno nie jest to 16 h jak zapowiada producent. Kupiłam jego trzecie opakowanie, jednak tym razem odczuwam nielubiany przeze mnie zapach alkoholu. Być może jestem przewrażliwiona ;-) Ogólnie polecam!

Puder w kompakcie Facefinity Compact Foundation firmy Max Factor
Gramatura: 10 g
Cena: ok. 50 zł, cena regularna w drogeriach Rossmann / SuperPharm

Opinia producenta: Max Factor, puder Facefinity Compact Foundation zamknięty w eleganckim, miłym dla oka kompakcie, który zawiera puder, lusterko i dobrą jakościowo gąbeczkę. Malowanie się tym pudrem to chwila luksusu, która daje ładne, matowe wykończenie makijażu. Puder ze specjalnym systemem Permawear został tak zaprojektowany, aby pozostawał na skórze cały dzień. Jest odporny na dotyk i wysokie temperatury. Ma bardzo lekką konsystencję, dzięki czemu doskonale przyswajany jest przez skórę twarzy, która mimo makijażu wygląda gładko i naturalnie. Nie tylko nie wysusza skóry ale też nawilża dzięki zawartości gliceryny oraz chroni przed słońcem dzięki filtrom UVA/UVB o faktorze 15.

Moja opinia: Na pewno zraża mnie małagama kolorystyczna! Odcień 03 był nieco za ciemny, 02 natomiast za jasny. Ładnie kryje, dość długo się utrzymuje, polubiłam go, choć na początku nie był to takie oczywiste. Za tę cenę spodziewałam się jednak czegoś troszkę lepszego.

Podkład mineralny firmy Bare Minerals (odcienie fairy light i light) (HIT!)
Gramatura: 2 g (standardowa gramatura to 9 g)
Cena: ok. 100 zł / 9 g w drogerii Sephora

Opinia producenta: Sztandarowy produkt firmy Bare Escentuals. Podkład w postaci pudru ze zmikronizowanych minerałów. Wygląda jak puder, wygładza jak krem. Daje satynowe, naturalne wykończenie i sprawia ze wyglądasz jakbyś nie nosila wcale makijazu. Producent twierdzi wręcz, że podkład jest tak zdrowy iż można w nim spać! Nie zawiera talku, substancji oleistych, konserwantów i środkow zapachowych. Posiada naturalny SPF 15 (szerokospektralny). Główne składniki to dwutlenek tytanu i tlenek cynku.

Moja opinia: Jeden z lepszych podkładów mineralnych jakie miałam! Bardzo ładnie wyrównywał koloryt cery, nie wyszusza skóry. Dobrze się rozprowadza, wydajny. Przypuszczam, że kiedyś jeszcze wrócę do Barelków, póki co kończę inne podkłady mineralne :-)

Puder perłowy z firmy Biochemia Urody
Gramatura: 15 ml
Cena: 12,80 zł

Opinia producenta: Puder perłowy jest bogaty w unikalną proteinę zwaną conchiolin, która odpowiada ludzkiej keratynie i stanowi ponad 50% masy pereł. Proteina perłowa zbudowana jest z ponad 20 różnych aminokwasów, odpowiadających za proces gojenia oraz prawidłowy metabolizm i stopień nawodnienia komórek skóry. Dzięki zawartości wapnia, w postaci krystalicznej (aragonit - 31%), puder perłowy posiada również działanie matujące, antyseptyczne i przeciwzapalne, korzystne w przypadku cery skłonnej do wyprysków.

Moja opinia: Nie jestem przekonana co do pudrów utrwalająco - matujących o białym odcieniu. Ten był dość dobry, ładnie matował, jednak tak jak się obawiałam lekko rozjaśniał cały makijaż. Przydawał się kiedy podkład utleniał się i robił się za ciemny. Miły w użyciu. 



A.

1 komentarz:

  1. Czy mydełko błotno solne faktycznie pomogło Ci z niedoskonałościami? Widziałaś znaczną poprawę stanu twarzy?

    OdpowiedzUsuń